Jump to content

Sizce Türkiye'nin en güzel şehri?


Önerilen İletiler

  • Partner
gönderildi

antalya

gönderildi

Batman.

gönderildi (düzenlendi)

milyar dolarlarım olsa yaşayacağım yer beyoğlu olurdu. sessizce dolaşırdım beyoğlu sokaklarında, her gün aynı yerden kahvemi alıp, tatlı atıştırmalıklarla yürürdüm, otururdum. istanbul'un spontoneliği ve canlılığı dünyadaki hiçbir yerde varolamayacak kadar özel, onu fark edebilirseniz.

tarihinde akinakitsune tarafından düzenlendi

Görüşmeye katıl

Şimdi yayınlayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Bir hesabınız varsa, şimdi oturum açın.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömüldü.   Bunun yerine bağlantı olarak görüntüle

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editör içeriğini temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    • Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.
  • En Çok Katkı Verenler

  • Konular

  •  

  • İletiler

    • ShoutVictory
    • irish
      Oluşum Şikayeti                      Şikayet edilen birlik: the Ricciardi Crime Family | LS Configuration Şikayet edilen birlik karakter adları ve forum hesabı: Sony Gatti, Ludovico Vellucci, Raffaele Conti, Orlando Costanzo, Ralph Tedesco, Dean Vallelonga, Michael Diaz, Gervasio Garza, Vincenzio Rateolli, Enzo Pazzini, Bruce Clemente @Vice Online,  Olaya dahil olan şahit karakter adı: Dosojin_Kayoshi - Patrick_Hudson@Vice Online Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: 26.04.2025 - 00:31 | 29.04.2025 - 01:47     İhlal edilen kuralı yapıştırın:   4. Powergaming Gerçek hayatta mümkün olmayacak hareketlerin yapılmasına izin verilmemektedir. Bu sadece /me /do gibi belirtme kanallarıyla kısıtlı değildir. Karşıdaki oyuncuya fırsat vermemek da aynı şekilde ihlale girmektedir. Oyunda yer almayan karakterler oyuna dahil edilemez veya rolü gerçekleştirilemez.     ÖRNEKLER:   • Bir otobüsü tutup fırlatmak, • Yüksek bir yerden atlamak ve atlama sonucu yaralanma gibi sonuçlarını yok saymak, • /me ile verilen hareketten alakasız veya aşırı bir hareket gerçekeştirmek, (Örneğin /me silahla bacağına ateş eder. belirtildikten sonra oyuncuya art arda ateş edip sistemsel bayıltmak) • Normalde beyaz bir karakter kullanıp siyahi dış görünüş oluşturmak.   4.1. Sistemlerin rol ile desteklenmesi. Sunucu sistemleri oyuncuların rollerine kolaylık sağlamak amacıyla geliştirilmiştir. Sistemlerle etkileşimde bulunurken mutlaka rol ile desteklemelisiniz.   ÖRNEKLER:    • Herhangi bir rol yapmadan bir mülkün, eşyanın sistemsel satışını yapmak, • Rol yapmadan karakterleri gasp etmeye çalışmak, • Emote vermeden silah çekmek, (Savunma tarafı tabanca, bıçak, sopa, cop, biber gazı gibi ufak silahları emote vermeden çekebilir.) • Hastanede doktor varken koşarak /tedaviol yazıp çıkmak, • Restoran/bar/cafe, yemek tezgahı vb. yerlerde stoktaki ürünleri rolsüz satın almak veya satmak. 4.2. Araç Sürüş Kuralları. Normal yaşantıya uygun olmayan şekilde gerçek dışı araç sürmek de bu kurala dahildir:   ÖRNEKLER:    • Duvarlara, elektrik direklerine veya oyunculara çarparak sürmek, • Sürekli olarak ters şeritten sürmek, kaldırımlara çıkmak, • Normalde aracın gücünün yetmeyeceği yokuşları tırmanmak, off-road sürüş gerçekleştirmek, • Polis barikatlarına rağmen yoldan geçmeye çalışmak, barikatın yanından dolanarak bölgeye girmeye çalışmak, • Helikopter, uçak vb. hava araçlarıyla pist harici iniş yapmak, • Araç tamirini oyun mantığıyla düşünerek hasarlı araç sürmek, arabayı çarpmaktan veya kazadan korkmadan araç sürmek, • Başka bir karakterin açtığı gişeden geçmek, • Normalde araçla girilmemesi gereken yerlere bisiklet, motosiklet vb. küçük araçları sokmak. (Örn: Maden ocağına bisikletle girmek, motorla/bisikletle barikatların üstünden atlamak)   4.3. Fear RP. Normalde korku gerektiren durumlarda gerçekçi bir şekilde korku rolü (Fear RP) yapılmalıdır. ÖRNEKLER:   • Kalabalık bir yerde veya sokağın ortasında silah çekmek, • Kendisine silah doğrulturken birden koşmaya başlamak veya silah çekmeye çalışmak, • Esir alınma, yaralı durumuna düşme, azınlıkta kalma gibi durumlarda korkusuzca davranmak, • Polis otoritesini tamamen yok saymak, silah doğrultulmasına rağmen polisin direktiflerine uymamak. → Genel olarak ölümden korkmayan bir karakter yönetilmesi bu karakterin ölümüne (CK) yol açabilir. 4.4. Kamera Rolleri. CCTV kameraları sunucu haritası ve oyunda objelerle belirtilmiş noktalarda sürekli olarak çalışır konumdadırlar. CCTV kameralarını bozmaya yönelik eylemlere izin verilmemektedir. Belirli bölgelerde otomatik olarak ateş etme durumlarını bildiren CCTV sisteminde istisnasız olarak tespit kabul edilir, buna karşı herhangi bir karşı kanıt kabul edilmez. OOC sorunlardan kaynaklı (yanlışlıkla tıklama gibi) tespitlerde kanıtlarla rolden sonra destek talep edilmelidir ve rol bitene kadar bölünmemelidir. Her polisin üstünde vücut kamerası, araçlarında da ön ve arkada olmak üzere araç kamerası bulunur ve mantık çerçevesinde her türlü IC kanıt olarak kullanılabilir. Ruhsatlandırılmış tüm işyerlerinde kamera sistemi var olarak kabul edilir. Kameraların bulunduğu noktalar mantık çerçevesinde olmalıdır. Evlere kamera ekletme ev geliştirme sistemi üzerinden yapılmaktadır ve aynı şekilde mantık çerçevesinde rolü gerçekleştirilmelidir. Olası bir durumda kameraları bozma veya kamera kayıtlarını silme gerçekçi bir şekilde ilerlemelidir, yani özensiz veya sığ yapılan roller yetkililer tarafından kabul edilmeyebilir. Son karar oyun yetkililerine aittir. Kamera kayıtlarının kullanımında OOC kanıtlar (ekran görüntüsü, video vb.) esastır, chatlog veya /ssmod gibi kolayca düzenlemeye müsait kanıtlar kabul edilmemektedir. Eğer karşı tarafın kamera kayıtlarına dair sunduğu kanıtların yetersiz veya yanıltıcı olduğunu düşünürseniz kendi kanıtlarınızla aksini ispatlayabilirsiniz. Kamu binaları ve sistem binalarında 7/24 kamera sistemi var sayılır. Bu konuda kamera açıları, tespit gibi etmenler yetkililer tarafından esnetilebilir. 4.5. Oyuncu envanteri. Üst aramasındaki tüm eşyalar karakter üzerinde sayılır. Sistemler aracılığıyla tüm eşyalar evlere saklanabildiğinden dolayı rolsel yapılacak saklama, gömme vb. rollere izin verilmemektedir. Karakter üzerinde ne varsa o şekilde rol yapılmalıdır. Absürt konumlara eşya saklama (iç çamaşırı, özel bölgeler, vb.) aynı şekilde kabul edilmemektedir. Herhangi bir polis aramasında üzerinizde bulunmasını istemediğiniz uyuşturucu ve uyuşturucu paketlerini envanter sekmesinden çöpe at seçeneği ile üstünüzden atabilirsiniz.  4.6. Silah kuralları. Silahlı saldırı durumunda saldırıyı başlatacak karakterlerin mantığa ve kurallara uygun, karşı tarafın da görebildiği (sadece /melong) bir emote vermesi gerekmektedir. Ancak savunma tarafı tabanca, bıçak, sopa, cop, biber gazı gibi ufak silahları emote vermeden çekebilir. 4.6.1. Guns out of ass. Büyük silahları mümkün olmayan yerlerden(cep, bisiklet vb.) çıkarma. 4.6.2. Bireysel Çatışma ve Savaşlarda Bisiklet Kullanımı Kuralı. Gerçeğe aykırı kullanımı ve çatışmalarda Non-RP avantaj sağlaması nedeniyle, bisiklet kullanarak çatışılması yasaklanmıştır.   • Karakter çatışma/birisini vurma öncesinde veya sonrasında bisiklete binemez, bisikletle gelemez veya bisikletle kaçamaz. • Taramalı & makineli silahlar, pompalı tüfekler ve keskin nişancı tüfekleri bisikletle taşıyarak bir bölgede savaşmak yasaktır. → Savaş durumlarında bisiklet yalnızca, gözcülük yapmak/haber taşımak amacıyla kullanılabilir. Bu karakterin de çatışmaya dahil olmaması gerekir. 4.7. Yaralı rolleri. Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir. Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir.    UYARI:   • Tekrar bir çatışmaya girebilmek için sekiz (8) saat beklemelisiniz. Polisler için bu süre bir (1) saattir.    → Tüm ateşli silahlar: 1 saat → Yumruk & sopa & bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika → Araç çarpması veya patlaması & yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika   YUKARIDAKİ SÜRELER BİTMEDEN YARALI ROLÜNE AYKIRI EYLEMLERE ÖRNEKLER:    • Ağır iş yapmak, (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi) • Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek, (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak) • Süratli araç kullanmak, • Fiziksel agresif rollere girişmek. Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır. Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.) 4.8. GTA V oyun fiziklerinin gerçek dışı kullanılması. Powergaming kapsamında değerlendirilmektedir.        → BMX Climbing — GTA5'in oyun mekaniklerini kullanarak bisikletlerle binalara tırmanma gerçekleştirilmesidir. → Chicken Run / Bunny Hop — birisinden kaçarken veya bir yere ilerlerken sürekli zıplamak. → Car Jack — araçta sürücü varken, hiç bir şekilde rol yapmayıp "F" basıp araçtan kişiyi indirmek. → Car Surfing — hareket eden araçların tavanı, kaputu üzerinde "home" tuşuna basarak seyahat etmek. (Kasalı araçlarda geçersizdir, bisikletlerin üzerine iki kişi binemezsiniz.) → Araç sürücüsüyken silahla ateş etmek — araç sürücüsüyken herhangi bir şekilde ateş edilmesidir. → Aracın sürücü koltuğu boşken drive-by atmak — aracın sürücü koltuğunda kimse yokken o araçta drive-by atılmasıdır. Sürücü araçtan indiğinde drive-by yapan bireylerde araçtan inmelidir. → Yakın dövüş silahlarını buga sokmak — Yakın dövüş silahlarını buga sokarak (örn:bıçak) tek vuruşta öldürmeyle üstünlük sağlamak.   4.9. Retarted RP. Gerçek dışı yapılan abartı ve saçma rollere denir. Non RP ve Trolling arasında olan bir ihlal gibi değerlendirilir.   ÖRNEKLER:   • Aktif bir rol esnasında rolü içeren tüm karakterleri saçma bir şekilde dürtmek, provoke edecek söylemlerde bulunmak, • Karşınızdaki oyuncuyu bariz bir şekilde hataya sürükleyecek kadar baskı kurmak, • Sürtüşme yaşadığınız karakterlere IC kanallar üzerinden; "ez, yat" gibi roleplay kavramına sığmayacak kelimeler kullanmak.   4.10. Refuse RP. Rollerde karakterler arasındaki etkileşimlerde veya olaylarda belirli bir eylemi ya da rolü reddetmektir. İhlalin gerçekleşmesi durumunda ceza olarak Refuse RP veya Sürekli Roleplay kural ihlalinden hapis işlemi, sık sık tekrarlanması durumunda ise yasaklama işlemi uygulanır.     ÖRNEKLER:   • Sizi gasp etmek isteyen bir oyuncunun rollerine karşılık vermeyerek yaptığı rolü reddetmek, • Üstünüzde illegal bir madde olduğundan ve ceza almak istemediğinizden dolayı polis memurları rolde üzerinizi aramasına rağmen sistemsel üst aramasını reddetmek, • Sistemsel olarak düşmüş halde bulunurken karşı tarafın kaçırma rolünü reddetmek, • Bir oyuncuyla yaşanan trafik kazasında, kaza rolünü reddetmek. 12. Güvenli Bölge Kuralları Sunucu içerisinde sistemsel olarak belirtilmiş alanlar (köşede Güvenli Bölge ibaresi olan) ve listelenmiş yerler güvenli bölge olarak tanımlanır. Bu bölgelerde karşılıklı anlaşılmış olsa bile hiçbir şekilde illegal rol gerçekleştirilemez, agresif rollere yönelik kışkırtıcı roller yapılamaz. Bu kural yetkililer tarafından istisnai durumlar için esnetilebilir. Sistemsel oyunda işaretli alanlar dışındaki güvenli bölgeler aşağıda verilmiştir: → Tüm polis departmanları ve şerif departmanları çevresindeki sokaklar. (Kasabalardaki şerif departmanları dahil) → Tüm hastaneler. → Tüm hükümet binaları ve otoparkları. → Tüm meslek noktaları. → Tüm havalimanları. →  Tüm haber ajansları. → Tüm bankalar. → Tüm giyim mağazaları. → Tüm araç bayilikleri. → Hapishaneler: Anlaşmalı dahi kavga başlatılamaz, gardiyanların rolsel varlığı göz önünde bulundurularak rol yapılmalıdır. → ULSA ve çevresi. → Malibu Club, Ocean View Hotel, Deniz Feneri, Front Page Cafe ve yakın çevreleri. → Mermi Tüccarı bölgesi (sadece ortak noktalar, birliklerin kendi NPClerinin olduğu bölgeler dahil değildir. Yine de Silah NPCsinin varlığını bilerek bunun etrafında kamp kurmak metagame kapsamında değerlendirilir.) Bir bireye karşı olarak gerçekleştirilecek illegal rollerde, kişi güvenle bölgede değilken sizinle etkileşime geçtikten sonra geçiş yaparsa, bu güvenli bölgelerde rolünüzü devam ettirebilirsiniz. Buradaki etkileşimden kasıt uzaktan görüp takibe alma değil doğrudan rol ile etkileşime girilmesidir. Harici durumlarda güvenli bölgede yasa dışı bir rol gerçekleştirmek için yöneticiden izin almanız gerekmektedir. Aynı şekilde, illegal role maruz kalan bir kişinin saatlerce güvenli bölgeye saklanması/kamp kurması yasaktır. 12.1. Güvenli Legal Rol Ortamları. Sunucunun bütününe hitap eden parti, düğün, gece kulübü açılışı, restaurant açılışı gibi kalabalık ortamları baltalayacak silahlı saldırı, brawl gibi roller bu rol alanlarında gerçekleşemez. Rolü gerçekleştirebilmek adına organizatör ve yönetimden izin alınması gerekmektedir. Polis tarafından ya da rakip illegal oluşum tarafından aranan karakterler bu tarz rollere sığınmak adına dahil olamaz. 12.2. Meslek Çalışanlarına Karşı Roller, Meslek Esnasında İllegal Rol. Taksicilik, tamircilik, taşımacılık gibi meslek çalışanlarına, aynı zamanda PD ve MD çalışanlarına çağrı üzerinden bir noktaya çekip pusu kurmak, gasp etmek, yasaklı roller arasındadır. Aynı zamanda meslek yapan kişilere herhangi bir illegal rol yapılamaz. Ancak karakter sistemsel mesleğe dahil olmasına rağmen meslekle alakalı bir şey yapmıyorsa bu kural ile korunmamaktadır. Örneğin taksici olarak işbaşında olup taksicilik yapmıyorsa güvenli bölgede olmadığı sürece illegal rol yapılabilir. Mesleğin olay anında yapılıp yapılmadığı konusunda kararı oyun yetkilisi verecektir. Meslek ile gelen sistem, araba vb. hiçbir araç amacı dışında kullanılamaz. Duraktan alınan taksi veya limandan alınan kamyon ile polisten kaçılamaz. 12.3. LSPD, LSSD, Adalet Departmanı, Vice INC., Los Santos Belediyesi ve LSFMD üyelerine karşı roller. Bu oluşum üyelerine karşı yapılacak kaçırılma, rehin alma, CK ve benzeri roller için öncelikle oluşum yöneticileriyle konuşularak izin alınmalı. Roller bu çizgide gerçekleştirilmelidir. Harici olarak bu karakterlere bu roller kesinlikle yapılamaz. 5. Metagaming Oyun içi (IC) bilgileri oyun dışı (OOC) durumlarda kullanmak veya tam tersi oyun dışı bilgileri oyun içerisinde kullanmaktır. Rol ile alakalı tüm bilgiler IC olarak elde edilmelidir. Rolde OOC bilgileri kullanmak veya OOC durumları yansıtmak bu kuralı ihlal etmektedir.   ÖRNEKLER:   • /me, /do gibi somut hareket ve durumları belirten kanallar üzerinden OOC bilgi verilmemelidir. • /me vurduğu adama bakar. (diğerleri vurduğunu bilmiyor) • /me daha önce geldiği sahilde birasını içer.  (daha önce gelip gelmediğini diğerleri bilemez) 5.1. Karakterler Arası İlişki. Kendi karakterleriniz arasında iletişim kurdurmanız yasaktır. Bir karakterle alınan IC bilgiler diğer karakterle kullanılamaz ve alt karakterler ana karakterlerin amacına hizmet edecek şekilde yönetilemez. Alt karakterler ile herhangi bir illegal veya agresif rollere giremezler, meslek yapamazlar. Faction Management tarafından izin verilmiş sadece birlik liderlerine rol amaçlı bir karakter daha kullanma şansı verilebilmektedir. Gerektiği durumda FM ekibi bu şansı tanır, izin olarak talep edilemez.   ÖRNEKLER:   • Alt karakterinizle bir birliğin bölgesine gidip rol yapmak ve daha sonra bu rolü ana karakterinize aktarmak. • Ana karakterinizle gerçekleştiremeyeceğiniz rolü (örneğin düşman bölgedeki kişilere sataşmak) alt karakterde yapmak. • Ana karakterinizle bir yasadışı ticaret için anlaşıp alt karakterinizi kurye olarak kullanmak. Kendi karakterleriniz arasında rolünü desteklemek adına (araç, ev vb. şeyleri alması için para aktarmak gibi) mal varlığı aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. Ancak mülklerin olumsuz durumlardan kaçmak adına karakterler arasında aktarılması yasaktır.     ÖRNEKLER:   • Polis arama yapacağı için alt karaktere evi aktarmak ve ana karakterde mülk yokmuş gibi göstermek. • Alt karakterden aracı dünyaya çıkarıp ana karakterle sürmek.   5.2. İletişim. Vice Online tarafından belirlenmiş IC kanallar (Forumdaki IC bölümler, Vice Social, vb.) haricindeki tüm Discord, TeamSpeak, Skype vb. iletişim kanallarında IC iletişim yapılamaz. Birlikler için söylentiler/sokak dedikoduları türü kanallar olaylar bittikten sonra bölgede yapılan rolleri düzenlemek için kullanılabilir. Bunların içeriği oyun içi anlık iletişim aracı gibi kullanılmamalıdır. İzin alınmamış tüm eylemler metagaming olarak değerlendirilir. 5.3. Nametag. Oyuncuların üstündeki isimler o kişileri rolde ayırmak için kullanılmaktadır. Oyuncuların tepesindeki isim hiçbir şekilde IC bilgi olarak kullanılmamalıdır. Bir kişiyi IC olarak tespit ederken gerçekçiliğe uygun olarak teşhir edebildiğinizden emin olmalısınız. Polis, belediye, ünlüler gibi tepesinde [Tag] formatındaki kısım IC bilgi olarak kullanılabilir.   ÖRNEKLER:   • Oyuncunun tepesindeki isme bakıp ismiyle seslenmek. • Duvar arkası veya obje arasından görünen isimde kişiyi doğrulamak ve haber vermek. • *Ad_Soyad'ı tarif eder* şeklinde birisini tarif etmek.   Yeni açılan karakterle eski karakterin aynısı gibi rol yapmak da aynı şekilde metagaming kapsamında değerlendirilir. Her karakter kendine özgüdür ve tamamen aynı düşünceleri taşımaz.   METAGAMING KURALINI İHLAL EDEN ÖRNEKLER:   • Sesli sohbet, /pm gibi kanallardan yer bildirmek • IC kanallar üzerinden OOC konuşmak. (normal konuşma, /aw, /w, vb.) • Aynı araçta gezerken seslide konuşmak ve roldeki kararlara ses üzerinden karar vermek. • Önceki karakterinizin ölümünü bilmek/birinden öğrenmek ve bunun için intikam almak. • Vurulduktan sonra Discord'dan arkadaşınıza veya birliğinize @everyone atıp vurulduğunuz haber etmek. • Polislerin yerini arkadaşlarınıza OOC kanallardan belirtmek. • Maskeli kişinin IDsine bakıp oyuncu listesinden ismini bulmak ve tanıyor gibi davranmak.     5.4. Mülk, araç bilgileri. Ev ve işyeri sisteminde ikon üstünde çıkan bilgilerden sadece kapı numarası ve kilit durumu role dökülebilir. Mülk sahibi, mülk değeri, işyeri ortağı gibi bilgilerin mülk sahibi ve IC olarak bu bilgilere erişebilen resmi kurumlar dışında rolde kullanımı yasaktır. Araç sisteminde de bu durum geçerlidir, araca binildiğinde görünen sistemsel araç bilgileri (Benzin, KM gibi gösterge bilgileri hariç) IC ruhsat sahibi ve araç bilgilerini sorgulayabilen kişiler dışında öğrenilemez.   9. Bug Abuse Oyuncular buldukları tüm açıkları forumdaki ticket bölümünden bildirmelidir. Bu açıkları bildirmemek ve kötüye kullanmak cezalandırmaya/yasaklamaya sebebiyet vermektedir. Sunucudaki mevcut sistemleri amacı dışında kullanarak avantaj sağlamak da sistem açıklarını kullanmaya eş değer sayılacaktır. Mal varlığını ilgilendiren açıklarda açığı kullanan kişilerin mal varlığı tamamen silinebilir.   ÖRNEKLER:   • İstediğiniz evin eşyalarına erişmenizi sağlayan bir açığı kullanarak evdeki eşyaları almak ve bildirmemek. • Değerinden aşağıdaki mülkleri bildirmeyip ucuz diye satın almak. • Sunucu mapleri veya interior objelerinde hata bulmak ve rolde kendi lehine kullanmak. • GTA V oyun motoru sebebiyle var olmuş üstünlük sağlayan hareketler. • Sistem açıklarını kullanmak. • Normalde yapılamayan animasyonları üçüncü parti yazılımlarla yapabilmek.   8.1. Spawn Kill: Herhangi bir silahlı çatışma durumunda rakip oyuncu interior içine girdiğinde oluşan bekleme süresini kendi lehine kullanan oyuncunun yapmış olduğu ihlaldir. Bir savaşın veya çatışmanın direkt olarak seyrini değiştirebildiği için yaptırımı ağırdır. Şikayetinizi detaylandırın: Yapılan ihlali tüm detaylarıyla açıklayın: 26.04.2025 tarihinde Malibu etkinliği düzenleniyordu. Ortama Lu Tian, Keith Reynolds ve Pietro Montresso adlı karakterlerle gittik. Ben bir sebep dolayısıyla dışarıya çıktım, sonrasında tekrar mekana girecektim. Kapının önüne geldiğimde, Sony Gatti ve Ludovico Vellucci karakterlerinin Keith Reynolds'u yürüttüğünü gördüm. Bu yüzden uzaktan onlara baktım, bilerek ses etmedim ve Sony Gatti karakteri yumruk attı. Malibu'nun önünde, etkinlik sırasında arkadaş Malibu'nun önünde kavga başlatıyor. Buradan sonra karakterleri düşürdük ve tam 4 arkadaşları içeriden koşarak çıktı. Burada mix yaptıklarını düşünüyorum, aksi varsa kanıtlanabilir ama durum apaçık ortada. Sonrasında araca sığındım, Ralph Tedesco karakteri Keith Reynolds'u yine bu bölgede kaçırmaya çalışarak GBİ kuralını çiğnemeye devam ediyor. O sırada başka iki karakter Keith Reynolds'a yardım ederek kurtarıyor. Bu vakitlerde biz birlik üyeleriyle küfürleşiyoruz, ben araç içindeyim. Olaydan yaklaşık 30 dakika sonrasında tekrar bölgedeyim ve arkadaşlar burada. Bu sefer Raffaele Conti karakteri bu bölgede silah çekerek GBİ kuralını çiğnemiş oluyor. Araç kovalamacasından sonra arkadaşlardan kaçıp o günkü rolü bitirmiş bulunuyoruz. 29.04.2025 gece 01:47, bir mekanın önüne üç arkadaşımla beraber geliyoruz ve içeriye gireceğiz. O esnada Gervasio Garza karakteri aracıyla mekan önünde bekliyor, karşılaşıyoruz tesadüfen. "Nasılsınız?", "İçerisi canlı mı ahbap?" gibisinden sorularla sağlıklı iletişim kuruyor, oyalıyor. Tam olayın başlangıcı olmadığı için üzerine gitmiyorum ancak arkadaşlar tekrardan çoğalıyorlar. Sonrasında doğrudan bana, "Biraz konuşalım mı?" diyor Gervasio Garza karakteri. Ben de ne hakkında konuşacağımızı soruyorum. Mekan sahibini tanıdığım için onu birebir konuşmaya davet ediyorum, ağırlayabileceğimi söylüyorum. Kapıyı referanslarken, Gervasio Garza karakteri yanıma yaklaşıp kolumdan tutuyor. Orlando Costanzo karakteri de dibime kadar yanaşıyor ve Gervasio Garza tehdit eder gibi konuşup emir veriyor. Sonrasında kişinin elini itip kavga başlatıyorum. Kavga sırasında Michael Diaz karakteri bug abuse yapıyor. Apaçık görüldüğü üzere, iki kere peşpeşe buglu haraketi yapıyor. Kasıtlı olduğunu göstermek için destekledik videoyu. Sonrasında kavgayı kaybediyoruz ve karakterimi kaçırıyorlar. Arabayla yolda götürürken kafamı tişörtle kapatıyorlar ve burada başlıyor, Michael Diaz suratımı kapattıktan sonra birkaç yumruk atıyor. Araçtan inince tekrar Michael Diaz yumruk sallıyor karakterime. O haldeyken beni bağlıyorlar, o günkü olay hakkında konuşup tartaklıyorlar. Vincenzio Rateolli adlı karakter bir süsten tüy koparmışcasına rol yapıp burnumu gıdıklıyor ve gülüyor, sonrasında gülmem için zorlanıyorum. Ralph Tedesco saçımdan tutup çekiştiriyor, hep beraber zorbalayıp dalga geçiyorlar ve küfürler yağdırıyorlar. Vincenzio Rateolli beni bir anda giyotine alıyor, alay ediyor, sırasını Orlando'ya bırakıyor ve Orlando suratıma aralıksız yumruklar saydırıyor. Gervasio Garza dibime kadar yaklaşıp suratıma elma fırlatıyor, Ralph Tedesco iki yumruk atıyor. Sonrasında telefon çıkartıp video çekerken, benden zorla özür diletiyorlar. "Gatti'den özür dile." dediklerinde "Gatti, seni dövdüğüm için özür dilerim." dediğim için tekrardan darp ediliyorum ancak bunda bir sorun yok. Devamında tekrar darp etme eylemi sürüyor, suratıma atılan tekme-yumruk-diz vesaire ne ararsanız. Michael Diaz, kafama silah dayıyor sonrasında, zorla özür diletiyorlar. Orlando Costanzo karakteri tekrardan beni yumrukluyor soluksuz, Michael Diaz yanımdan uzaklaşırken tekme atıyor. Sonrasında uzakta bir yerde bırakılıyorum. Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin:    Ek açıklamalar(varsa): Bu arkadaşlar; deputy'i malibu içerisinden etkinlik sırasında çıkartıp malibu'nun videoda görülen yerinde dövmeye çalışıyor. Bu arkadaşlarla öncesinde bir sorunumuz yoktu. Bu olayda da benim alakam yoktu, sadece Keith Reyndols adlı karaktere yakın olduğum için ona destek çıktım. 29.04.2025 tarihinde yaşanan bu olay hakkında çok detay belirttim.Bunun sebebi; bir kez yumruk kavgasına girildi ve kişiler kaybetti, başka hiçbir sorunumuz yok.  "Bunun sonucu olarak karakterime silah çekti." Birkaç gün sonrasında "konuşma fırsatı olmadan güçlerini kullanarak zorlamalar yaptılar." "Devamında karakterim sadece bir yumruk kavgası sebebiyle kaçırıldı, fear-rp'nin dışına taşmamasına rağmen ardı arkası kesilmeyen şiddete, zorbalığa ve basit işkencelere maruz kaldı." Eğer savunmalarını yaparlarsa cevap yazabilirim, bahsettiğim bazı ihlaller hakkında da kanıtları varsa sunabilirler. Toplu olarak Ortak Nezaket kuralını çiğnediklerini düşünüyorum. Adminler varsa/yoksa gerekli işlemi yapıp sonuçlandıracaktır zaten. Kolay gelsin.       * Oluşum şikayetleri kurallarını okudum ve bu kurallara göre konu açıyorum, kuralların hepsini onaylıyorum.
    • roswell
      Silah konusunda tabancaların biraz daha ön plana çıkması gerekiyor. Hafif makineli ve M16 gibi silahların piyasada bu kadar fazla bulunmasından ve sunucunun şu anki hasar sisteminden dolayı neredeyse kimse tabanca kullanmıyor, herkes çok basit bir şeymiş gibi belinde hafif makineli silahlarla geziyor. Burada oyuncuyu suçlamıyorum. V2 döneminde yapılacak sevkiyat rollerinde bunun önüne geçilmesi kanaatindeyim.  Ek olarak da hasar sisteminin kökten değişmesi lazım. Kafadan tek mermiye yaralıya düşüyor olmamız rolsel mantıklı olarak sayılabilse de, hiçbir şekilde keyif veren bir durum değil. Çatışma rolleri bu sebepten dolayı çok kısa sürüyor, herkeste zaten hafif makineli silahlar bulunduğu için aimin iyi olup olmadığı fark etmeksizin direkt olarak yaralıya düşme olasılığınız yüzde doksanlara, seksenlere kadar çıkıyor. Bunların tamamen önüne geçilmesinin, tabancalarla yapılacak olan çatışma rollerinin önünün açılmasının gerektiğini düşünüyorum. Hafif makinelilerin de kullanıldığı yerler olabilir tabii fakat gündelik hayatta bile korunma için herkes UZI ile geziyor, bunun yönetim tarafından bu silahların sevkiyatının azaltılması/hasar sisteminin değiştirilmesi gibi belli başlı şeyler yapılarak dengeye oturtulabileceğini düşünüyorum.  Silahlara da bir sekme sistemi eklenmeli. Şu anki düzende her şey çok basit, çatışma rollerinin biraz daha uzun sürmesinin herkes için daha keyifli olacağını düşünüyorum. 
    • Selim32
    • Altine
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgilendirme

Terms of UseGizlilik Politikası